مهندسی عمران-زلزله(محمدجواد خسرویانی)
مهندسی عمران-زلزله(محمدجواد خسرویانی)

مهندسی عمران-زلزله(محمدجواد خسرویانی)

آموزش جامع نرم افزار Google Earth

گوگل ارث چیست؟

گوگل ارث در واقع یک برنامه‌ی کاربردی است که بر روی صفحه‌ی Desktop کامپیوتر شما قرار می‌گیرد. و شما برای هر بار استفاده از این برنامه نیاز به وصل شدن به اینترنت دارید .
هر زمان که شما گوگل ارت را باز کنید این برنامه بطور اتوماتیک به سرورهای گوگل متصل می‌شود و از آن پس شما به حدود یک تریلیون بایت اطلاعات جغرافیایی، سیاسی و اجتماعی دسترسی خواهید داشت.

Google Earth Pro - Download

به عنوان مثال شما می‌توانید نمایی از یک شهر را با تمام خصوصیات و لایه های اطلاعاتی آن از جمله اطلاعاتی راجع به جمعیت، اطلاعات مکانی، آمارهای متعدد در زمینه‌های گوناگون و حتی آمار جرائم آن منطقه را در دسترس داشته باشید .

این لایه‌ها و تمام تکمه‌های راهنمای نقشه شامل زوم یا همان حرکت جلو و عقب عدسی بر روی نقشه ،کج کردن و یا دَوران نقشه، همگی در قاب گوگل ارت جاسازی شده است . از جمله مهمترین کاربردهای این برنامه در بحث نقشه برداری و پیاده سازی مختصات جغرافیایی و همچنین تهیه سطوح و .... بر روی هر نقطه و بخش از کره زمین می باشد.


در ادامه فایل کارگاه آموزش جامع برنامه Google Earth که در کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان بوشهر برگزار شده، قابل دانلود می باشد:






https://behpardazan.com/
hassanfarahani48