مهندسی عمران-زلزله(محمدجواد خسرویانی)
مهندسی عمران-زلزله(محمدجواد خسرویانی)

مهندسی عمران-زلزله(محمدجواد خسرویانی)

آموزش متلب

شما می تونید فایل اموزش متلب را دانلود کنید.این فایل در 7 فصل تهیه شده.

دانلود

نظرات 4 + ارسال نظر
sajjad دوشنبه 3 خرداد 1395 ساعت 07:43

با سلام
چطور میشود در متلب با داشتن ابعاد کانال و خط توپوگرافی محل، حجم خاکبرداری و خاکریزی را محاسبه نمود؟

رحمان سه‌شنبه 9 تیر 1394 ساعت 20:57

سلام آقای مهندس من احتیاج به دانلود شتابنگاشت زلزله های ال سنترو و طبس دارم جهت درس طراحی لرزه ای سازه ها هر چه تلاش کردم متاسفانه موفق نشدم با توجه به ضیق وقت خواهش میکنم اینجانب را راهنمایی فرمایید . با تشکر از لطفتون

salam jenabe mohandes
baarton ersal kardam
Godd luck

محمدجواد دوشنبه 7 اردیبهشت 1394 ساعت 12:59

سلام آقای مهندس
خسته نباشید
از کمکهایی که در مورد رکودها و نرم افزار سایزموسیگنال به من کردید بینهایت ممنونم، خدا خیرتون بده، الهی همیشه شاد و موفق باشید
ببخشید آقای مهندس نمیدونستم این سوالم رو کجا بنویسم
شما کتاب یا جزوه خوبی در رابطه با درس ارتعاشات تصادفی سراغ دارید؟
من به گرایش زلزله علاقه دارم و میخوام ضعفهای پایه ای و سواد پایین خودم رو رفته رفته بهتر کنم، الان که ترم دوم این گرایش هستم با درسهایی همچون لرزه شناسی و مهندسی زلزله و ارتعاشات تصادفی دارم
اگر در رابطه با ارتعاشات جزوه ای داشته باشید یا کتابی خوبی سراغ داشته باشد عالی میشه چون توی نت چیز بدرد بخوری پیدا نکردم
باز هم تشکر، ببخشید وقتتون گرفتم

ba salam
mamnoon az lotfe shoam hamin doaye shoma baraye man kafi hast enshallah shoam ham moafagh nashid

baraye mohandesi zelzele mitonid faslhaye 1 ta 4 ketabe chopra va hamchenin letand dr naim ro motale konid ke dar linke zir mitonid down konid
http://mkhosraviani.blogsky.com/seismic-design-handbook-f-naim-2

dar morede random vibration ham mitonid textbox ha va mghalehay ro ke baraton dar emaileton attach kardam download konid

ya be linke zir berid :http://mkhosraviani.blogsky.com/1394/02/07/post-54/%D8%A7%D8%B1%D8%AA%D8%B9%D8%A7%D8%B4%D8%A7%D8%AA-%D8%AA%D8%B5%D8%A7%D8%AF%D9%81%DB%8C-Random-Vibration-
moafagh bsahid
Kind Regards
M.khosraviani

سامان جمعه 3 بهمن 1393 ساعت 17:25

بدست اوردن مود های ارتعاشی و جابجایی قاب به زبان متلب

salam manzoreton ro motevjeh nashodam
ama to hamin blog kode mohasebe w va phi ro gozashtAM

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد