مهندسی عمران-زلزله(محمدجواد خسرویانی)
مهندسی عمران-زلزله(محمدجواد خسرویانی)

مهندسی عمران-زلزله(محمدجواد خسرویانی)

نرم افزار seismosignal

نرم افزار SeismoSignal یکی از مجموعه نرم افزار های کمپانی SeismoSoft می باشد. این نرم افزار ساده اما قدرتمند، امکان پردازش داده های مربوط به تکان قوی زمین را فراهم می کند. از مهمترین امکانات این نرم افزار می توان به موارد زیر اشاره کرد:
  • اصلاح و فیلتر نمودن شتابنگاشت
  • ترسیم انواع طیف های شتاب، سرعت و...
  • استخراج و محاسبه پارامتر های تداوم، شدت و...

 

این نرم افزار برای کاربرد های تحقیقاتی و غیر تجاری رایگان بوده و با استفاده از یک ایمیل اکادمیک امکان دریافت کد فعال سازی وجود دارد.

در ادامه شما می تونید این نرم افزار رو با فایل کرکش دانلود کنید....


دانلود


pass word:www.omranpooya.com

نظرات 29 + ارسال نظر
داود احمدی سه‌شنبه 27 دی 1401 ساعت 18:35

با سلام و عرض ادب
من وقتی رکوردها رو وارد میکنم خطای
floating point by division zero رو میده و دیتا ها مشکلی ندارن چونکه همکلاسی ها با همین دیتا کارکردن اگر امکانش هست لطفا راهنمایی بفرمایید و درصورت امکان اگر جزوه ای هست لطفا ایمیل بفرمایید.
با تشکر
لطفا راهنمایی کنید

salam
benazaram noskhei ke dain bahash kar mikonid ro chek konid va ya mojada nasb konid
chon in eroor
moshkele dakheliye khode barname bode ke dar version haye jadid halshode
dar khode site seismosoft ham neveshte shode
seismosignal version 2016 2018 va bad ro daryaft konid

narges شنبه 5 مهر 1399 ساعت 11:48

سلام. خسته نباشید. بخشید من لایسنس آکادمیک دارم اما وقتی در قسمت register وارد میکنم ارور invalid میده. چیکار باید بکنم؟

salam
ehtemalan monghazi shode
az khode site seismo komak baekhahid

محمدحسین چهارشنبه 7 خرداد 1399 ساعت 22:57

با عرض سلام و احترام
بنده زمانیکه میخوام در نرم افزار از سربرگ elastic/inelastic Response Spectra طیف پاسخو بدست بیارم وقتی دکمه refresh v رو میزنم.با این خطا روبرو میشم:Floating point division by zero
ممنون میشم کمک کنید.

salam
moshkele dakheliye khode barname bode ke dar version haye digre an halshode
dar khode site seismosoft ham neveshte shode
seismosignal version 2016 2018 ro daryaft konid

sam دوشنبه 29 بهمن 1397 ساعت 11:23

سلام مهندس ارور میده میگه NPTS در ردیف چهارم نمیتونه خونده بشه باید چیکارش کنم؟

salam
be linke zir berid bebini dhal mishe
http://mkhosraviani.blogsky.com/1394/04/12/post-61/%D8%A7%D8%AC%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%B4%D8%AA%D8%A7%D8%A8-%D9%86%DA%AF%D8%A7%D8%B4%D8%AA-%D8%A8%D8%A7-%D9%81%D8%B1%D9%85%D8%AA-%D9%8EAT2-%D8%AF%D8%B1-seismosignal

age nashodversion 2018 ro down konid hamye moshkelatesh bartaraf shode

سید مسعود شنبه 3 شهریور 1397 ساعت 00:20

سلام جناب مهندس
برای پایان نامه ارشد باید با نرم افزار سایزمو استراکت کار کنم . نسخه آکادمیک نرم افزار را نصب کردم و تمام فیلم های آموزشی را هم تهیه کردم اما نرم افزارم یک مشکلی دارد . در تمام مراحل کار با نرم افزار گزینه ok کمرنگ هستش یعنی فعال نیست و امکان کار کردن با نرم افزار را ندارد ، به نظر شما مشکل کجاست ؟

salam

paoskh ersal shod

سارا جمعه 4 خرداد 1397 ساعت 15:08

سلام, وقتتون بخیر,
مشکل من با نرم افزار seismosignal اینه که با زدن دکمه refresh در بخش ترسیم graph این پیغام رو بهم میده
floating point by division zero
داده هام رو هم از سایت (peer (northridgeگرفتم و توی جدول اولین صفجه سمت چپ هم مقادیر رو دارم
ممنونم از سایت خوبتون

tara سه‌شنبه 28 آذر 1396 ساعت 13:34

سلام.لطفا در مورد فیلتر کردن شتاب نگاشت راهنمایی کنید.چه فرکانس هایی رو برای فیلتر کردن باید وارد کنم؟

salam
bastegi be pick va mahdode haii dare ke shoma mikhayn bar asas eniyaz w ro midan

a.h پنج‌شنبه 9 آذر 1396 ساعت 09:42

سلام
من ایمیل آکادمیک دادم و لالیسنس کی دریافت کردم لایسنس کی وارد کردم و ریجستر شد اما ok غیرفعاله
میخواستم بدونم چطور ریجستر شده اما ok فعال نیست

salam
niyaz be licence nist
shoma barname ro ke down kardin faghat az crack ejra konid
moshkel hal mishe

مصطفی سه‌شنبه 11 مهر 1396 ساعت 22:38

با عرض سلام خدمت استاد محترم . میخواستم بدونم نرم افزار ETABS 2016 با نرم افزار seismostruct تطابق دارد؟ منظورم این هست که مدل طراحی شده در ایتبس را میتوان بدون مشکل وارد سایزمواستراکت کرد؟

salam
vala khodam in kar ro anjam nadadam
shayd momken bashad
bayad khoroji va formate save etabs ro ba seismostruct moghayese konid

ahmad سه‌شنبه 22 فروردین 1396 ساعت 00:09

salam file amozeshe seismo build va seismo struct ro darid?

salam
na vli to net peyda mitonid bekonid

سروش شنبه 13 آذر 1395 ساعت 21:31

با سلام آقای مهندس یه مشکل در خصوص رکورد زلزله داشتم که از طریق ایمیل براتون ارسال کردم . خواهش میکنم در صورت امکان پاسخ بدید

pasokh be emaileton ersal shod

خالقی پنج‌شنبه 20 آبان 1395 ساعت 20:05

سلام و عرض ادب جناب آقای مهندس هرکارکردم نتونستم برنامه را را نصب کنم اگر ممکنه از طریق تلکرام 09215267018 با شمار در تماس باشم ممنون

salam

shoma mitonid fili ke nasb kardin az crackesh estefade konid
yani crack ro be onvane barname baz konid
Kind Regards,

nima سه‌شنبه 18 آبان 1395 ساعت 16:31

salam
ostad man ye record zelzele az saite peer bardasht kardam bad ba barname seismo signal bazesh mikonam on baghale samte chap ke se radif jadvale sotone acceleration va velocity va displacment haamash 0 har recordio baz mikonam hamash 0 e chikar konam lotfan rahnamai konid

merci az zahamate bidarigheton

salam

be linke zir moraje koonid baraye nahve baz kardane shetab negasht ha
http://mkhosraviani.blogsky.com/1394/04/12/post-61/%D8%A7%D8%AC%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%B4%D8%AA%D8%A7%D8%A8-%D9%86%DA%AF%D8%A7%D8%B4%D8%AA-%D8%A8%D8%A7-%D9%81%D8%B1%D9%85%D8%AA-%D9%8EAT2-%D8%AF%D8%B1-seismosignal

Mohsmmad دوشنبه 5 مهر 1395 ساعت 20:56

لطفا کد فعال سازی

salam
ba estefade az crack barname be hich vaj neiyaz be code fal sazi nadarin

زهرا جمعه 2 مهر 1395 ساعت 13:00

salam

salam

حبی شنبه 26 تیر 1395 ساعت 23:33

سلام
ممنون از شما بسیار
سوالی داشتم
موقع باز کردن خطا میده
خطای خط 750 میده ولی نمی دونم حذفش کنم یا نه
5633 POINTS OF VEL DATA EQUALLY SPACED AT .005 SEC.
متاسفانه فایل رکورد که دارم L و V قاطیه

salam
1- barname ro az crack baz konid
2- bakhshe اجرای شتاب نگاشت با فرمتAT2 در veblag motale konid

عماد سه‌شنبه 22 تیر 1395 ساعت 17:31

سلام
چرا نرم افزار رو که نصب می کنم نمیشه از توش اعداد طیف رو کپی کرد .ارور میده که باید نرم افزار ریجستر بشه

salam

az crack barname ro run konid
va ctrtl C va ctrl V ro anjam bedin
dar zemn emaili ke dadin eshtebahe

khalajzadeh چهارشنبه 9 تیر 1395 ساعت 22:26

سلام
تو نرم افزار seismo signal
در قسمت ground motion parameters زمان حرکت شدید زلزله قابل برداشت هست.
این زمان یعنی پیک حرکت شدید زلزله ؟ یا زمان انتهایی حرکت شدید زلزله؟
هندس من برای برداشت نتایج pga تو نرم افزار فلک میخوام از خروجی های پلات استفاده کنم. و چون پلات نتایج لحظه ای رو میده قصد دارم تو یک تایم پیک شتاب یا جابجایی این کار رو انجام بدم فقط میخواستم بدونم این عدد تو سایسمو معرف چی هست دقیقا.
ممنون

salam
PGA dar seismo hamon maximum acceleration dar ground motion parameters hastesh
ama bayad havseton be tabdile vahed bashe

مرضیه سه‌شنبه 21 مهر 1394 ساعت 21:48

سلام مهندس
پروژه ام برای تهران با خاک نوع دو می باشد برای تحلیل غیرخطی در دو بعدی از سه شتاب نگاشت در فاصله کمتر از 10 کیلومتر برای خاک نوع دو استفاده کردم با مولفه های افقی درسته؟و ایا روش انجام کار تحلیل با سه بعدی یکی هست؟

pasokh ersal shod

m.z چهارشنبه 10 تیر 1394 ساعت 01:11

لطفا نصب کنم

manzoreton ro motevajeh nemisham

vahid جمعه 5 تیر 1394 ساعت 01:54

با سلام
ببخشید تو نرم افزار وقتی میخوام طیف پاسخ رو دریافت کنم پس از refresh ارور زیر میده
floating point by division zero
لطفا راهنمایی کنید

salam
shayad record deton moshkel dare agar mitonid file recordeton ro email konid bebinid moshkelesh chiye

بهمنی دوشنبه 1 تیر 1394 ساعت 12:28

سلام مهندس
چند تا سوال از حضورتون داشتم اگه ممکنه از طریق تلگرام یا وایبر حضورتون برسم
09370890173

ba salam
email behtarin rahe ertebati mibashad
mamnoon

hamid سه‌شنبه 26 خرداد 1394 ساعت 02:41

از بزرگواری شما متشکرم

sepasgozaram

بهمنی دوشنبه 7 اردیبهشت 1394 ساعت 15:26

سلام مهندس
دانشجوی کاشناسی ارشد سازه هستم و از برنامه هاتون استفاده کردم و آرزوی موفقیت روز افزون براتون دارم

ba salam khedmate shoma

mamnoon az llotfe bikarane shoma
moafagh bashid

mosayeb جمعه 12 دی 1393 ساعت 10:02

سلام
بسیار بسیار سپاسگذارم ، واقعا مشکلمو حل کردید .
امیدوارم که همیشه سلامت و سربلند باشید .

Khahesh mikonam

stk یکشنبه 9 آذر 1393 ساعت 17:13

زنده باشی مهندس.

Salamat bashin

MAMnoon

shirzad شنبه 10 آبان 1393 ساعت 08:15 http://bonyadharsin@yahoo.com

درخواست کد فعال سازیsiesmo signal

سلام پس از دانلود می تویند فایل کرک رو باز کنید و نیازی ب کد فعال سازی نیست.....

علی مرادی پور جمعه 9 آبان 1393 ساعت 11:33

سلام باتشکر

الهام یکشنبه 31 فروردین 1393 ساعت 19:42 http://tagged.blogsky.com

سلام چرا از وبلاگت کسب درامد نمی کنی فقط کافیه یه کد تو وبلاگت بذاری بعد هر کسی که بیاد تو وبلاگت 200 ریال به حساب تو میاد. اول باید تو سایت این ↓↓↓↓↓↓↓↓ ثبت نام کنی.


http://tagged.blogsky.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد